Maar terwijl er voor de B2C klant vaak een keurig uitgestippelde en geoptimaliseerde klantenreis beschikbaar is, blijft de B2B wereld op dat gebied nog wat achter. Voldoen aan de verwachtingen van een B2B-inkoper, die privé ook gewend is te shoppen op B2C websites, is geen gemakkelijke opgave voor veel bedrijven.
Marketing automatisering is de ideale manier om die klant beter te bereiken en te informeren. Maar niemand zit op onpersoonlijke marketing berichten te wachten. Hoe zorg jij er als B2B marketeer voor dat je voorgoed afscheid neemt van die massa e-mails en in plaats daarvan 1 op 1 gesprekken aangaat met jouw klant? In deze sessie krijg je het antwoord en kun je er direct mee aan de slag!
Niels Kolijn (dotdigital) gaat in gesprek met Dennis van den Bogaard (Experius) over nuttige en praktische tips om aan de slag te gaan met gepersonaliseerde klantbelevingen voor de zakelijke koper, door middel van marketing automatisering. En laten we zien hoe dit jouw leven een stuk makkelijker kan maken. Om te zorgen dat we al jouw vragen rond dit onderwerp beantwoorden, nodigen we je uit om deze na je inschrijving met ons te delen. Je schrijft je eenvoudig in via dotdigital op de inschrijfpagina.
Tijdens deze sessie zullen we vergezeld worden door Dave Cloosterman van koffiebranderij Peeze. Deze oer-Hollandse en duurzame organisatie bedient zowel de B2C als B2B markt en Dave zal ons tijdens deze sessie laten zien welke stappen zij hebben genomen om hun B2B klanten beter te informeren en te bedienen.
📅 16 juli
🕑 14:00 - 14:45
Deze sessie heeft al plaatsgevonden.