De sleutel tot succes in e-commerce is van bezoekers loyale klanten maken. Eén van de tools die daarbij kan helpen is het automatiseren van een deel van jouw marketinginspanningen, ook wel marketing automation genoemd. Van e-mail marketing tot gepersonaliseerde mail campagnes gebaseerd op webshop- en interactiedata. Voor zakelijke klanten en voor consumenten. Bij Experius helpen we jouw organisatie de volgende stappen te zetten in marketing automation.
Experius werkt met het omnichannel marketing automation platform van dotdigital en met Hubspot. Systemen gericht op personalisatie en het verhogen van conversie door middel van inzicht in data. Samen met jou bepalen onze marketingspecialisten waar en hoe we van start gaan. Want groeien doen we in stappen. En je kan in elke volwassenheidsfase bij ons terecht.
Weten wat onze marketing automation specialisten voor jou kunnen betekenen?
Bij Experius hebben we partnerships met de belangrijkste platformen op het gebied van Marketing Automation. Zoals dotdigital, Spotler en Hubspot. Drie partijen die aan de top van de markt staan als het gaat om marketing automation voor e-commerce. dotdigital heeft een standaard integratie met Magento 2, wordt automatisch geüpdatet en deze koppeling zorgt dat data tussen beide systemen betrouwbaar wordt gesynchroniseerd.
Koffiebranderij Peeze maakt succesvol gebruik van marketing automation om haar zakelijke en consumenten doelgroep en persoonlijke ervaring te bieden. Met behulp van geautomatiseerde campagnes worden klanten op de hoogte gehouden van aanbiedingen, voorraadinformatie en krijgen ze een seintje als het tijd is om nieuwe koffie of thee te bestellen.
In de klantcase lees je meer over hoe Peeze marketing automation van dotdigital inzet en het zo persoonlijk mogelijk maakt voor haar klanten.
Je wilt op de hoogte zijn van wat er speelt in e-commerce. Logisch. Schrijf je daarom in op onze nieuwsbrief. Zouden wij ook doen.