Een sterk merk creëert een positief gevoel bij klanten. Wij ontwikkelen krachtige merkidentiteiten en scherpen bestaande merken aan, om dit vervolgens door te vertalen naar de juiste online en offline ervaring. De elementen zoals we ze samen gaan vaststellen, vind je hier op een rij.
Weten hoe het is om je klant op elk touchpoint een goed gevoel te geven?
Positie kiezen, daar begint het. Dit is het fundament van jouw merk. Wat maakt jullie uniek? Door te doorgronden waar jouw merk voor staat en wat het onderscheidend vermogen is, kunnen we richting geven aan hoe je het merk naar buiten en naar binnen presenteert.
Het nemen van beslissingen gaat makkelijker als je weet waarom je bestaat en wat je drijfveren zijn.
Help je klanten je merk makkelijker te herkennen en te begrijpen.
Zorg dat jij als merk waarde toevoegt en top-of-mind bent bij bestaande, maar ook potentiële klanten.
De identiteit vertaald en afgestemd op de klantreis van jouw klanten.
De visuele identiteit is de visuele vertaling van de mentale identiteit. Het is een samenhangend geheel van logo, typografie, kleur, vormen, beeld en zelfs het interieur van je winkel of kantoor. Een duidelijke vastgestelde merkidentiteit (visueel en mentaal) maakt het eenvoudiger ontwerpkeuzes te maken. Het helpt klanten jouw merk makkelijker te laten herkennen en begrijpen. Zo creëer je een emotionele verbinding met je doelgroep. We kijken samen waar de schoen wringt: moet het merk visueel op de schop of kunnen we door een aantal zaken aan te scherpen weer fris, modern en consistent voor de dag komen?
Onze marketing & branding strategen gaan samen met jou en jouw team aan de slag met het ontwikkelen van een onderscheidende merkidentiteit. Dit doen we aan de hand van interactieve sessies, waarin we door middel van inzichten in de doelgroep, de organisatie en de markt de merkelementen gaan aanscherpen of neerzetten. Vervolgens zorgen we voor de visuele doorvertaling naar online: het e-commerce platform. Waar nodig nemen we ook de content en online campagnes mee. Samen maken we op elk moment de juiste impact, zodat jouw doelgroep precies ervaart wat jouw onderscheidende waarde is.
Je wilt op de hoogte zijn van wat er speelt in e-commerce. Logisch. Schrijf je daarom in op onze nieuwsbrief. Zouden wij ook doen.