Kijk op Commerce
Het magazine
Met dit jaarlijkse magazine brengen wij een vernieuwende kijk op de snel veranderende wereld van e-commerce. In deze editie van ons Kijk op Commerce magazine geven we onze blik op de techniek die e-commerce organisaties kan helpen om het juiste spoor te volgen richting hun stip op de horizon. En die horizon, daar gaan we het ook over hebben. Sinds anderhalf jaar maakt Experius deel uit van Happy Horizon, een creative digital agency boordevol specialisten die je van a-tot-z helpen met online groei. Daniël Verhagen stelt deze bureaugroep aan je voor.
Natuurlijk laten we ook onze klanten aan het woord, zij vertellen hun verhaal over hoe ze omgaan met de klantbehoefte en welke technologie hen hier bij helpt. Denk aan headless commmerce, maar ook UX design speelt een belangrijke rol. En vergeet niet, het merkverhaal. Welke boodschap draag jij dit jaar uit? Storytelling kan veel extra waarde bieden om klanten nog beter aan jouw merk te binden. Kortom: wat jouw koers ook gaat zijn dit jaar, het wordt opnieuw een periode met veel veranderingen, het is en blijft de enige constante. Hopelijk bieden we met dit magazine weer de nodige inspiratie om kansen te zien en te grijpen!
Veel leesplezier gewenst!
Inhoud
-
Het ultieme bestelgemak bieden
Het verhaal van Boekenwereld -
Blik op de techniek
Waar zitten die kansen? -
Storytelling: wat is het en hoe werkt het?
Column Simone de Zeeuw - Design Lead Experius -
Focus in B2B e-commerce
Een tool is geen doel - Even voorstellen... Happy Horizon
Colum Daniel Verhagen - Hub Manager Utrecht - Een kritische blik
Column Richard van Beek - Accountive Director Experius
-
De klant verwennen met een Headles webshop
Deleukstetaartenshop, winnaar Gouden Shopping Award -
Hype & Helder
Wat is een hype en waar kun je echt wat mee?