Blog

Limitless evolution: Shopware lanceert nieuw portfolio

Geschreven door Yannick Röling | 29-sep-2022 9:10:36

Op 15 september introduceerde Shopware haar nieuwe aanbod. Waarom? ''Om de focus te houden op de behoeftes van onze klanten en voor onze strategie. Dit nieuwe plan zorgt ervoor dat de klanten makkelijk en flexibel de pakketten voor hun shop kunnen schalen’’ aldus Shopware. Waarom Shopware dan precies nu met nieuwe pakketten komt? De e-commerce wereld groeit en ontwikkelt snel. Iedere dag kan weer anders zijn. De wensen van de klant, nieuwe technologieën en de toekomstige uitdagingen zijn de redenen om de klant zo snel mogelijk te laten profiteren van de nieuwe pakketten.

 

 

 

 

In dit artikel nemen we je in een vogelvlucht mee door de nieuwe edities. Alle edities zijn beschikbaar op zowel de PaaS, SaaS als self-hosted platforms.

 

 

 

Rise - Stand out from the crowd

We beginnen met Rise, de editie die geschikt is voor zowel B2C als D2C bedrijven die zich net in de online markt bevinden. Bedrijven kunnen werken aan het onderscheiden van hun merk, omnichannel commerce, workflows automatiseren en mooie shopping experiences creëren. De features bij deze editie bestaan onder andere uit:

  • Retour management features
  • Workflows dupliceren
  • Visual Page Builder

 

Evolve - Accelerate your growth

Voor de ervaren organisaties die zich al langer in de e-commerce wereld bevinden is er de Evolve editie. Zowel voor de B2C als de B2B markt geschikt. Waarom? Omdat er naast alle functionaliteiten van de Rise editie nog veel meer toffe features inzitten. Denk aan Advanced Search opties, extra test omgevingen, Shopware Publisher en nog meer mogelijkheden voor het creëren van content en design.

 

 

 

Beyond - Build the extraordinary

Als derde de Beyond editie. Deze editie is voor de grote marktspelers die maximale flexibiliteit, uitgebreide automation mogelijkheden, next level customer experience en nog veel meer kunnen verwachten. De functionaliteiten die hierbij horen zijn Guided Shopping, multi-voorraadbeheer en storefronts, gepersonaliseerde klant flows en pricing, de volledige B2B-suite en nog veel meer.

 

 

 

Nieuw pricing model

Om te bepalen in welke editie en dus ook pricing jouw organisatie valt, kijkt Shopware naar jouw GMV, ook wel Gross Merchandise Volume, van het jaar ervoor. Nog specifieker is het de omzet die je via het Shopware platform binnenhaalt. De pricing is zowel voor PaaS, SaaS als self-hosted shops.


Shopware heeft de pricing hiermee makkelijk, overzichtelijker en inclusiever gemaakt door bij iedere editie ook standaard hosting toe te voegen. Een mooi compleet en passend pakket voor ieder budget. Onze specialisten bekijken graag samen met jou wat hierin de mogelijkheden zijn.

 

 

 

Wil jij weten of Shopware geschikt is voor jouw organisatie? Of ben je benieuwd welk pakket het beste bij jou past? Neem contact op met mij of één van mijn collega's, we vertellen je er graag meer over.